štvrtok, 14. novembra 2013

Aké je to cítiť vietor vo vlasoch...

Aké je to mať kamošku psychopata?
Aké je to mať kamošku, ktorá sa sprosto smeje?
Aké je to mať kamošku tuhého fajčiara?
Aké je to mať kamošku, ktorá má imaginárneho sexy brata?
Aké je to vôbec mať kamošku?
Lebo my dve sme asi hocičo, len nie toto.

V: a kto je tvoja krvná skupina?
E: To sa fakt nedá opísať úplne. Nemal by veci riešiť, ale niektoré aj hej, ale vo väčšej časti by to mal byť pohoďák, ktorý by ma dokázal schladiť, keď mám svoje záchvaty, ale tiež by občas musel blbnúť aj on, nech sa necítim príliš nenormálna, ale blbnúť tak na úrovni. Mal by mať rád aspoň nejaké kapely, filmy, seriály ako ja a nebáť sa nahovoriť na veci typu misfits a podobne. A možno to ani nemusí mať nejak extra rád, ale poznať by niečo mal. A nejaký spoločný záujem ako kreslenie, cestovanie, architektúra, etc. Zaujímavé myšlienky a názory, ktoré sa môžu odlišovať od mojich a tým pádom sa o nich dá aj diskutovať. Niekto, pred kým sa necítim ako idiot a nevadí mi, keď nie som dokonalá, lebo aj on má svoje chyby a nesnaží sa na niečo pretvarovať, aby ich skryl. A nie tí dedinskí pariči. A tak, písala som v mužskom rode ale myslím to tak všeobecne, čo ty? Ale... Nedá sa to brať doslovne, lebo fakt sa to môže vo veľa prípadoch odlišovať, proste tá správna súhra vlastností a správania musí nastať
V: podľa mňa by tiež nemal riešiť veci, najlepšie žiadne a nechať veci len tak plynúť, potom byť stále vysmiaty, mať vysoké ciele a sny, robiť a rozprávať o veciach, ktoré ostatní nechápu a byť trochu hanblivý a potom rozprávať o úplných maličkostiach, ako napr. o tom, že sa mu po ceste do školy trikrát rozviazali šnúrky alebo tak. a ešte nikoho neodsudzovať nech robí čokoľvek
E: My dve sa, prosím pekne, prečo bavíme spolu?
V: a viem ja?

Čo mám na Eli rada? (píše Vava, aby boli jasne ohraničené medze môjho sniežienkizmu) Tak to je veľmi komplikovaná otázka. Mohla by som začať opisovať jej dobré vlastnosti, kvôli ktorým sa rada, že je moja kamoška. Potom tie zábavno divné, ktoré mi vždy zdvihnú náladu a samozrejme potom sú tu tie úplne divné, ktoré ma vždy vyvedú z miery a znervóznia ľudí naokolo. A o zlých radšej písať nebudem, to by bolo na osobitný post (žmurk). Mám na nej rada, že ma vždy rozosmeje, že hovorí pravdu(aj keď občas dosť krutú), že dokonalo odpáli každého, kto jej robí nervy, smeje sa a dýcha ako škrečok, že kreslí na hocijakú tému, ktorú jej dám a hlavne...tak dokonalo nedvíha jedno obočie, ale zaručene sa pri tom dokonalo ksichtí. Ako paroduje sysľov, elegantne padá, nadáva na zlú veľkosť riflí v obchodoch, pretože má do nich príliš malý zadok. Ale najradšej ju mám zato, že bez nej, by som bola úplne stratená. Prehlbuje vo mne schopnosť byť odolným voči idiotom a zlepšuje mi hudobný vkus. A proste je to Eli! Nedá sa opísať, nato je príliš komplikovaná. A ak ste ju nevideli robiť z mikroskopom, behať na telesnej a screamovať...tak nemôžte pochopiť, prečo ju mám rada!
A ja len nakoniec dodám, čo mi spôsobilo skoro pád zo stoličky na verejnom mieste (vychválim ťa inokedy): nemáme radi slovo zadok. A ani chlp. Takže ak máte chlpaté zadky, nebudeme si rozumieť.


Podpísané: MY.

EČ: Pelendrekové FF vôbec neznamená to, čo vás hádam ani nenapadlo.
EJČ: Vy vždy chápete, prečo sa s niektorými osobami schádzate namiesto toho, aby ste sa obalili alobalom a predpokladali, že vás nenájde ani ich medzigalaktický satelit?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára