nedeľa 3. novembra 2013

O päť eur, že sa ten týpek vráti.

Život je divný. Fotím sama seba, až príliš, ešte viac rozprávam a spievam po nociach na uliciach. Ale opilci ma pochválili... A už nikdy, ale fakt nikdy nechcem tancovať. Fakt. Nikdy. 

,,To je ako tumblr.“
,,Hej, tiež to tak sledujem.“
,,Predstav si, že si svoj tumblr.“
,,Čo?“
,,Ty už nie si ty, ty si alohafromparadisse a ja queenlblog.“
,,Ty si blog... Ty si skôr mimo.“
,,Odviaž sa, si Aloha!“

Je naozaj fajn, keď spadáte do typu ľudí „to by som do teba teda nepovedal/a“. Teda, aspoň mne to celkom vyhovuje, keďže to znie skoro ako: „si oveľa lepší, ako som si myslel a ako vyzeráš“ a ak nie, tak ja to tak beriem, preto mi to pokojne opakujte až do zbláznenia.

,,Tento efekt je úplne super!''
,,Hej, skoro ako z Tommorowlandu.“
,,Toto je taký náš malý Tommorowland.“
,,Jeho bratranec. Z tretieho kolena.“
,,Presne!“
,,A teraz to tu už zas vyzerá ako na zábave Senzi Senzus...“

A tiež je to dobré z toho dôvodu, že ľahšie dokážete spraviť veci, „ktoré by do vás nikto nepovedal“. Možno je to len mnou, zasa, ale tieto veci ma väčšinou bavia, trochu dosť bavia. 
Dostala som príkaz od najvyššieho vyfotiť sa v maske, v ktorej som šla na „pravú americkú párty“, bože, už ma z toho používania úvodzoviek prsty bolia, ale sú potrebné, verte mi, lenže... Ako som najskôr jasala, ako skvelo to mám premyslené, ako skvelo to bude vyzerať, ako mi všetko vychádza a ako mám dostatok času... Už len toľko šťastia samo o sebe značilo, že to nebude tak, ako si predstavujem. Ani nebolo, neprekvapujúco. Ale všetko, nechcem povedať zlé, je na niečo dobré. Myslím, že vlasy by sa mi z toľkého skackania rozpadli na cucky a to nehovorím o tom, ako trápne by som vyzerala, čítaj: úplne nádherne a presne ako red queen, za ktorú som šla.

Fotky nakoniec aj boli, ale až po konci a som na nich jemne nafaj.... mimo, povedzme to takto všeobecne, celý ksicht prežil toľko pocitov a pohľadov a vlasy toľko natriasania (skoro ako zadok...) a kvantum dusivej pary, že to by nešlo. Ale moje ruky vyzerajú dobre vždy.
Zo všetkých fotiek úžasného 18+ náramku sa mi z neznámich dôvodov páči jedna z najnekvalitnejších. Vkusu holt nerozkážeš, môjmu dvákrát tak.

Tak nech zakončíme, ako sme začali.
Život nie je fér, povedal klaun a... ja som mu hodila do hlavy kameň s lístočkom, že je. Preňho už nebol, mám silný švih.
Keby sa niekto ešte chcel naladiť optimisticky, tak mojich klasických tri a pol. Endžoj it.

i. našla som Eragona
ii.spievam si Müllera
iii. v chladničke máme litre pomarančového džúsu
iii a pol. možno ma niekedy...

Múdra veta na záver, už naozaj ten konečný: Juj, ako sa ja len doriti teším, keď prídem na to, čo je to virtuálny ostrov...

2 komentáre: