štvrtok 26. decembra 2013

Limetka


Učila som ho tancovať salsu v strede opustenej cesty a lacné bagety sme nechali oddychovať na zemi. Nevedela som, či ich ešte budeme jesť, ale mala som chuť na niečo lepšie. Tancovať s ním a tváriť sa, že je to salsa, aj keď sme len vyhadzovali nohami a nahlas sa smiali pod záťažou príliš farebného a sladkého nápoja....Rukami som ťa dávala preč a ty si sa posúval bližšie. Nechcela som vyzerať dostupne aj keď si voňal ako gaštanové pyré a tvoje ruky boli teplé.
Ale on bol bytosť iná, cítila som jeho étericky zelené myšlienky a mala chuť objať ho, pretože je môj priateľ a ja ho ľúbim. Uvideli sme dve svetlá, zdvihli už vychladnuté bagety a boli vďačný mikrotenovému sáčku, že sa neroztrhol a môžu putovať nepoškodené do našich hladných žalúdkov. Čierny, možno limetkový alebo citrónovo žltý, nissan preletel popri nás a rozvial mi sukňu. Cítila som studený dotyk na svojich nohách a s plnými ústami sa pritúlila bližšie k jeho ruke. Pozrel sa na mňa, vedela som to a bolo to fajn. Nemohla som tušiť, ako dlho budeme priatelia a či to berieme rovnako ľahko, ale teraz som to tak cítila a bol tu.
Ľúbila som ho ako marshmallow a on mňa ako orieškové latté.

Mám chuť písať o limetkách a bordovej deke na posteli. A zisťujem, že nech robím hocičo, dostanem sa k tebe. Dôvod? Netuším. Možno som odsúdená naveky spomínať na to, čo sme nemali a písať o tom, čo nezažijeme.
                                                                      (Eli fotí ;) )
Na nechtoch mám fialovočervený lak, lebo sa mi hodil k Vianociam. Mala som oblečenú čiernu sukňu a cítila sa cool.
http://www.youtube.com/watch?v=dyl3HS1xHlo

5 komentárov:

  1. čítala som to s úsmevom na perách..
    čo je lepšie ako príspevky, ktoré vyčaria úsmev, však?? ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta fotka je moc pěkná.
    Takže jestli chápu dobře, to, o čem jsi psala, se ve skutečnosti nestalo? Je to opravdu krásně napsané a jako zážitek taky moc pěkný, jsou to takové drobné zážitky, které se normálně ani nevypráví, ale když je někdo čte, je to krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nestalo sa to :))
      a ďakujem za milý komentár ;)

      Odstrániť
  3. tiez lak ladim k vianociam :) krasna fotka

    OdpovedaťOdstrániť