nedeľa 23. augusta 2015

Eine kleine stroskotankyňa.


Nemecká zásada číslo jeden: Všetko, čo kupuješ v obchodoch, musí byť BIO, ak to nie je bio, ani na to nesiahaj, radšej sa na to ani nepozeraj. Ak si obchodný reťazec, nebio veciam sa vyhýbaj a zariaď, aby sa im vyhli aj tvoji dôveryhodní zákazníci s plnými peňaženkami - schovaj ich alebo lepšie, vo svojom obchode nič bez tohto označenia ani nemaj.
Bod dva: Nemaj výčitky z toho, koľko žerieš bratwurstov. Lebo zásada číslo jeden.
Trojka: Nemeckí študenti síce chodia načas, ale na intrákoch bývajú aj tak tí najväčší odkundesovia a tí budú vždy meškať. Presvedč ich o tom, ako to máte vy premyslené a daj im intrák na obrý kopec - ráno pekne z kopca, aby sa niečo naučili, po škole zas hore, aby vedeli, že, ak by vyzerali ako niekto, kto chce chodiť načas, toto by sa diať nemuselo.
Po štvrté: Goethe bol všeumelec. Tiež bol Nemec a básnik, ale to ty nie si, aj keď sa ti začiatok tohto rýmoval. Lebo nie si Nemec.
"Pätorka": V menze podávaj všetko totálne hrozné. Nevyhni sa špecialitám z iných krajín, ale len jedlo z tej svojej urob požívateľné. Kto ho nepožíva s radosťou si po čase bude musieť navyknúť a ako trest dostane vyššie spomínaný kopec.
A šestka nie je, lebo je nedeľa a nič vám neotvoríme!

Ale ty si článok otvoriť celý môžeš, ľúbezný gif tam je (A)

(z filmu oceanio diario)

Jahodový záhon zahnil, vidno, že sa oň nestará moja starka, tá by to dala hneď do pucu, ale to mi ani najmenej nevadí. Som odvážlivec, ktorý je ochotný uložiť si jedlo do chladničky, kde to smrdí mŕtvolami, takže takéto plesnivé "nič" so mnou už nič nerobí.
Aby ste ma inak nechápali zle, Nemecko sa mi páči, predavači sú tu milí a ľudia zásadne starší, ako vyzerajú. Aj tie v nedeľu zatvorené obchody majú niečo do seba, to len do mňa sa dostalo cnenie po slovenčinke.
Takže ako vyslanec z končín spoľahlivejšej wifi vám odkazujem, že, ak ešte nie ste, buďte radi, že doma nájdete len vlasy, ktoré patria známym ľuďom. Na intrák sa človek musí lepšie pripraviť, aspoň budem o rok vedieť.

Ešte sa zrejme ozvem, medziplanetárna stvora, čo tu náhodou klikla, lebo ťa mám rada :)

Eli   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára