pondelok 16. decembra 2013

Trošku vianočnej inšpirácie

Neviem, či zvyknete písať vianočné pozdravy, ale ak nie, myslím, že je najvyšší čas začať. Je to dobrý spôsob ako spraviť nudný darček viac osobnejším a ja ich využívam ako malú drobnosť pre ľudí, ktorých síce mám rada, ale navzájom si darčeky nekupujeme. 
Ak ale nie ste umelecky zdatný alebo sa vám len nechce kresliť, kúpte si v papiernictve tieto „polohotové nalepovacie pohľadnice“. Ja som ich kúpila v Lidli a stáli okolo dvoch eur. Ľahko z nich vytvoríte niečo pekné a nezaberie vám to ani veľa času. 
Odfotila som vám, ako vyzerá balíček pohľadníc s nálepkami a pár mojich ešte nenalepených výtvorov. 

















                                                   ( Pohľadnica mojej sestry ;) )

Dúfam, že sa vám nápad páči a veľa šťastia pri vytváraní a vypisovaní.
Vava. 

2 komentáre:

  1. jednoznačne skvelý nápad. a páči sa mi posielanie pohľadníc ( i keď uprímne tiež to už veľmi nepraktizujem)
    a najviac milujem tie vianočné nápady na pintereste.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja pohladnice posielat zvyknem, tieto su naozaj pekne. :)

    OdpovedaťOdstrániť