nedeľa 26. januára 2014

Coming home

A tak vonku mrzne a nesneží. Svieti slnko a fúka vietor. A ja rozmýšľam, aké by to bolo byť rosničkou a prichádzam nato, že by ma to nebavilo. Chýba mi to počasie minulý týždeň, keď bolo teplo, ale len také slabé, že ste mohli byť vonku a prechádzať sa v bundách, ktoré vás nehriali, lebo nemuseli a vyzerali dobre... 


Rada a často rozprávam o počasí. Viem, že to niekomu príde nudné, zbytočné a celkovo rozhovory o počasí sú považované za veľmi neosobné...čo je tiež z istého uhlu pravda, pretože o počasí sa môžete rozprávať s každým bez ohľadu na to, aký k nemu máte postoj. A tak o ňom rozprávam, pretože častokrát ani ja sama neviem, aký postoj mám ku komu a rozmýšľať nad tým je nudné a zbytočné. 

Kúpila som si zakladač na maturitné témy z nemčiny. Nepotrebujem ho, ale má na sebe čučoriedky a ja sa cítim ako zodpovedný študent. Na dverách mám tri malé sovičky, aby bola moja izby viac moja...

Celý deň počúvam coming home, ležím na posteli a rozmýšľam o ničom. Dúfam, že ste mali oddychový víkend a tešíte sa na jednodňové polročné prázdniny...

Vava

5 komentárov:

  1. nikdy mi nenapadlo sa s niekým len tak rozprávať o počasí :) možno je to aj tým, že radšej mlčím, ak neviem, aký postoj k niekomu mám mať, po prípade, aký postoj má on ku mne :)
    Zakladač ti chválim, istotne by sa páčil mojej mamči, tá je na čučoriedky tak zvláštne zaťažená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já řeším počasí velmi často a zatím s tím (snad) nikdo neměl problém :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja so mala super vikend vyborne som si oddychla :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve som objavila tvoj blog a hovorim si jeej :)

    OdpovedaťOdstrániť