utorok 21. januára 2014

Kúty.

Možno je to tým kútikom na ústach, vďaka ktorému mám pocit, že mi pri akejkoľvek mimickej činnosti pukne líca sval. Možno je to tým, že mám túžbu/potrebu (čo je správne slovo?) sedieť v kúte, vďaka ktorej mám pocit, že ho nemám. Srdca sval.

-Ako mám teraz žiť bez srdca?
Bola to rečnícka otázka. Nepotrebovala odpoveď. Nechcelo sa mi zamotávať do anatomických metafor.
M. E. M.
Mám túžbu sadnúť si tam do kúta. Tam k palme, ktorá sa chabo snaží predstierať, že sem patrí. Patrí (jej) len špinavý kvetináč a deravá miska na vodu. Vždy pretečie a je tam vlhko. Na tých miestach v kúte.
Chcela by som tam byť, pretože tam oni nechodia. Veď načo? Kvôli burine, kaluži vody na linoleu, nevkusnej zelenej na stenách? A ešte preto tam chcem, lebo je tam čistý vzduch. Napriek tomu všetkému. Alebo práve preto.

Letargická chvíľka spomínania na základku a triednu, biologikárku. Akosi priveľa spomínam. Na ľudí, ktorých nepoznám a pocity, ktoré už necítim. Napriek tomu nesúhlasím, že spomínanie je "škodná", mne to pomáha. Vo všeličom.

A len tak na okraj, keby ste mali po ruke nejaký brilantný obrázok niečoho, čo je pre vás moderné umenie, budem(aj e možno) rada.

6 komentárov:

  1. Ja spomínam rada, ale len na tie najlepšie chvíle, ktoré som prežila na strednej zatiaľ. Základka bola plná divných ľudí a spomienok, ktoré si v mojom srdci miesto nenašli.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spomínanie je niekedy príjemné, niekedy bolí a niekedy si ho napríklad nevedome prikrášľujem, lebo rada zabúdam na zlé veci... :) V počítači mám veľa obrázkov toho, čo som našla na internete a považujem to za moderné umenie, tak keby si náhodou chcela, môžem poslať na mail :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja rada zabúdam všeobecne a často nevedome, ale čo už. rada príjmem hocičo tu i.am.free.xp@gmail.com ak si to tu ešte prečítaš :D

      Odstrániť
  3. Ráda vzpomínám, ale někdy je asi lepší nechat to, co bylo za sebou.
    Co bylo, bylo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dnes v lekárni: "mám kútik a už dlho"...lekárnička ponúka mastičky a iné šmaky. Medzitým pri vedľajšom okienku, iná slečna: "viete, ten kútik ma neopúšťa, skúšala som už všeličo..." Lekárnička žmurkne s tým, že "vidíte, je to všade!" Paralelné kútiky. A potom, že Bejby nebude sedět v koutě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím... blbé slovo. viem, že ma ešte žiaden komentár nepotešil ako tento, vďak :)

      Odstrániť