štvrtok 17. apríla 2014

Nepoprosím, pomôžte mi.

Medzi zubami mám zvyšky kakaového koláča. Pravidelne ich zapíjam mliečnou kávou a myslím na to, že čoskoro budem mať sklovinu žltú ako poriadna poctivá šťanka. Bojím sa toho.
Chcela by som si kúpiť overal, dlhú sukňu a dokonalé nohavice z lindexu (a potom ich rozhrýsť tými zubami).
Celkom dlho som nič nepísala, nejak nebol čas. Aj toto je len taká odnož, keďže ma desia celé ako je 50 a tak. A navyše by som chcela len tak oznámiť, že hocikto, kto pozná nejaký zvláštny druh umenia, hudby, hocičoho výstavy či vystúpenia schopného, budem ho ľúbiť, skoro ako tie nohavice, ak mi o tom dá vedieť. Organizujem akciu, ktorá s tým súvisí a možno preto, že zatiaľ moc neorganizujem, mám potrebu o tom aspoň hovoriť a žiadať o pomoc, nech si stále  uvedomujem, že tá vec existuje (hádam bude).
Aj by som vám povedala niečo zaujímavé, ale nič nemám. Nič konkrétne a vám prospešné. Ale napriek tomu... Som rada, že sú prázdniny, chcela by som isť niekam preč, na Island, do Dánska. A už posledná vec v tomto "júzles" príspevku, ak ste z okolia Žiliny, v jednom blízkom meste na severe sa budúci víkend uskutoční jedna street art akcia, na ktorú sa už naozaj teším. A keďže som Vavu ešte nepresvedčila, aby šla so mnou, pokojne sa pridajte.

http://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uww
také sexy video nemajú, ani novodobé speváčky
(ak nejde, tak si tú pesničku predstavte, mobil je mrcha)

4 komentáre:

  1. oh po nohaviciach z lindexu som túžiteľka aj ja!
    pieseň ide a tie vykrúcačky pred kamerou sú veľmi smiešne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooo, tak tu písničku jsem neslyšela ani nepamatuju!! :D Dobrá perla!
    Jinak, co se umění týče atd., mám okolo sebe spoustu lidí, co tomu rozumí a já si připadám jako taková levobočka, která nerozumí ničemu. :D

    OdpovedaťOdstrániť