štvrtok 24. júla 2014

You sexy thing (hľadám meno pre dievčinu).

Už som, myslím, niekedy teraz spomínala, že nič nerobím. Len listujem, rolujem, sledujem. Ani s ľuďmi sa mi nechce byť, pokiaľ veľmi nechcú oni a ja im veľmi chcem urobiť radosť. Dnes asi pôjdem robiť radosť (aj sebe) sledovaním ne?radostného filmu Kandidát na námestí z toho pivového autobusu, čo chodí po Slovensku.
(Skoro som zabudla, hľadám pre ňu meno, nemáte nápad?
)
A pretože ja nič neprodukujem a ani sa nechystám, idem chváliť produkty iných.
Paper place (roztomilá rozprávka. ako v nich vedia všetko povedať bez hovorenia...)
Pine a Voicemail 
super pesníčka a obrázky.

(rada si čítam komixy v Pravde)
Väčšina obrázkov bola odcudzená tumblr-u, takže keby niekto chcel odcudzovať či odsudzovať, čo na tom svojom mám ja, nech je libo http://alohafromparadisse.tumblr.com/ 
a už by aj stačilo. porúčam sa.

1 komentár:

  1. Tiež sa mi s ľuďmi nchce veľmi byť a pre krásku by sa hodilo meno Chloe. Neviem prečo. A druhý obrázok odcudzený tumblr-u je hahahahihohi super.

    <3

    OdpovedaťOdstrániť